Att planera ett bröllop

Jag ska gifta mig!
 
Inbjudningarna är utskickade. 
 
Jag har haft väldigt olika känslor inför alltihop. Nerositet, magont, spänning, nyfikenhet, glädje, förväntan, kärlek, vänskap, illamående, stress...
 
Nu har jag kommit till en period där jag verkligen njuter av planeringen. Jag ser fram emot den här dagen med lycka.
 
Igår drog jag med min mor för att prova brudklänningar. Jag trodde inte att jag skulle tycka att det var så rolig som jag tyckte! Den där känslan när man hittat rätt klänning.... Hoppas min kära mamma också kände lite glädje!
 
 
 
Det är mycket att tänka på. Många detaljer och mycket som ska ordnas. Men jag tror att allt kommer att bli precis som det ska. 
 
Inbjudningarna gjorde vi själva, tillsammans, jag och min blivande man, för under tusenlappen inkl. porto.
Enkla, men såååå fina!
 

 
 
 Nu ska jag passa på att vila huvudet innan barnen ska hämtas. :-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0