Glad i grön stuga och dimma på toppen av berget!

Jag har spenderat en helg i Gautosjö. En underbar liten camping i lappmarkerna. En underbar väg dit också! Slingrande vägar och två tjejer på mc!










Vi vandrade upp på berget man ser bakom husbilarna. Skön motion och blöta kläder som förmodligen inte torkat än! Det enda tråkiga var att dimman hindrade oss från att se utsikten!



















Lite fiske, lite kortspel, lite vandring och en massa god mat.

Jag har verkligen njutit av denna helg, av sällskapet och av att köra motorcykel! Av naturen och alla härliga människor.

Men jag njuter också av att vara hemma igen hos mina barn och Mr T!


Kommentarer
Lillmarit

Otroligt roligt att ni kom. Synd bara att det alltid blir för lite tid. Puss på dig :)

2013-06-23 @ 23:27:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0