Spikmatteläge!

Mr T skjutsade de större barnen till farmor efter middagen. Vilken bra idé! Kanske jag nu kan få en natt lite mer för mig själv! Gu vad jag ska sova!!!! Så länge Matilda gör det.... Jag har passat på att vila ikväll också, men en skön natt skadar inte!

Matilda mår bättre, men inte riktigt bra.

Jag ligger här på spikmattan och lyssnar på pappan som sjunger för barnet. Alla toner är inte rätt, men jag måste ändå hålla med om att det är en sövande stämma!

Hoppas liten sommar snart då och att vi alla mår bättre imorgon!

Jag har tänkt mycket idag. På livet, på vad som är viktigt och på allt jag gör fel. Måste nog skriva en lista åt mig själv så att jag kan påminna mig om att ändra på sådant jag kan och lägga mer tid på saker jag annars glömmer bort!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0