Mitt första på Biltema!

Besök alltså! Har inte hunnit upp hit tidigare.


Fixat lite grejs till skotern och olja till bilen! Jag har fortfarande inte fått åka skotern heller! Det måste göras!

Igår gick det inge vidare att blogga. Jag skulle skriva om hur omotiverad jag var... men det kom aldrig med. Idag känns det bättre, kanske för att Mr T är hemma?



Igår var jag värsta soffliggaren! Idag har jag inte för slagit på tvn!!!

Jag och Matilda ska strax hämta Maja. Sen hämta Gideon. Sen ska jag försöka träna. Mr T köpte ju ett trx-träningsredskap för ett tag sen och det är faktiskt riktigt bra!!! Rekommenderas!




Medföljande DVD är helt ok att träna efter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0