Ingen fet tisdag för mig!

Jag började dagen med att få Maja och Gideon till dagis och skola. Sen två avsnitt av mitt favoritprogram på tv.
Matilda sov fortfarande när det var slut så då gick jag vill mitt gym och hann träna en kvart innan hon vaknade. En kvart till med Matildas sällskap före vi gjorde lunch.

När jag hämtade Maja på skolan var hon lite ledsen för att hon inte fått nån semla så vi bestämde oss för att åka till kvantum och fika och handla! Så... jag och alla tre ungar handlade och fikade, men ingen semla... Barnen valde chokladbollar och en varmkorv!

Hemma igen bakade jag några bars som jag kan äta efter träning. Jag har inte riktigt smakat den än!

Middag

Sen ett besök på två bilaffärer.... På torsdag ska vi nog provköra 1 eller 2 bilar till!

Igår körde vi en Mazda 6 som jag blev lite förälskad i...

Matilda gjorde ultraljud på sitt hjärta igår, i Umeå, vilket visade på ett helt vanligt litet blåsljud!!! Ingenting att bekymra sig över!



En stark och pigg liten tjej som också gillar varmkorv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0