Faluröd!

En tuffare natt avklarad. Nu ska man klara en tuffare morgon och kanske, när Mr T kommer hem från jobbet, att jag sover en stund.... Men jag känner mig själv! Inte vilar jag i onödan....
Hellre ut å jobba...
Det går ju riktigt bra med lekstugan. En hel del målarfärg är där den ska vara. Vi har hunnit grunda med vitt där så ska vara. Det fattas två varv vitt, men det röda är klart! Härligt att få experthjälp också!
Maja och Tilda ville också måla men de fick hålla sig till stenar och altanen!
Lillan växer så det knakar och de andra två älskar att hålla i henne!!!
Nu blir det i alla fall mer kaffe och wordfeud! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0