Berusande bygge!

Åh.. jag hade helt glömt bort hur roligt det är att mäta och såga och skruva!!!
Idag har bara Maja varit på dagis. Gideon är hemma förkyld. Men han har ändå varit ute med mig och byggt i 2 timar och Mr T har sköt om den minsta.
Här är Gideons kreationer:
Jag själv har byggt en kiosklucka! Nu får vi se om Maja startar ett sommarcafé kanske??? ;-)
När det var klart frös vi lite så vi tog ut varm choklad och en macka och fikade oss lite varmare! Så blev bordet också invigt lite...


Kommentarer
Anonym

Jättesnyggt kusin!!

Det där gjorde du bra... Det också!!

Har lillan fått sitt namn nu? Vilda-Matilda <3

2012-05-10 @ 17:21:41
Emma

Du är full av fantasi! Nu snor jag ett recept här ,Daniel vill baka kakor med sina lerformar.

2012-05-11 @ 10:27:24
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0