Fever!

När jag kom för att hämta barnen å dagis satt Majsan och sov ute på gården i en av kojorna. Hon hade lite feber så nu blir det kanske att vabba imorgon.
Imorgon kommer äntligen Mr T hem från fjällresan igen och här är vi hemskt glada att bebis håller sig kvar inne i magen!
I lördags var jag iväg på klädbytardag. Kom hem med en IKEA-kasse full, som vanligt. För ca 700sek!!!
Allt jag handlat kom inte med på bilden då barnen redan klät på sig en del och gått iväg med ett par skor...
Ett annat fynd gjorde jag på Tradera! Till Lill*n.
Söndag var vi ute och blåste såpbubblor i det härliga vädret!
...och så har vi producerat en och annan låda i veckan...
Nu ropar Majan på mig. Jag måste gå och lägga  mig och stryka lite på hennes panna.
Hoppas hon mår bättre imorgon och att ingen bebis vill ut inatt!!!!!
Jag är bara i v 38 och har ju gått över tiden med både Maja och Gideon så jag förväntar mig inte att någonting ska hända före den 13/4!!!!!


Kommentarer
lillmarit

Jomen gärna den 11/4! Det vore toppen. :)

2012-03-29 @ 09:33:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0