Bränd Sötpotatis

En fjäderfantast, en fotofanatisk, en lingonpärla, och jag åkte till Gullsand igår. Där packade vi ur en fullastad bil. Ved, mat, tält etc...
 
Marit, Jessica, Maja och jag!
 
En engångsgrill förgyllde middagen på stranden. Maja och jag badade. De andra två fotade mest. Marit jagade fågelfjädrar och Jessicas kamera fylldes med annat...
 
Maja ville gå och sova vid elvatiden. Vi andra satt uppe länge vid elden på stranden. En timme före soluppgången la vi oss tillrätta i tältet.
 
Det var lika bra det för om vi suttit kvar och väntat på soluppgången så hade vi bara blivit besvikna, för solen gick upp på andra sidan skogen.
 
Vi vaknade rätt så utvilade till en solig morgon på en öde strand. Bara vi, solen och vattnet....
 
Frukost, bad, mera brasa och Bullens varmkorv till lunch.Vi tog en mysig omväg hem, släppte av Jessica först. Väl hemma bredde jag ut mig i gräset och fikade upp lite rester.
 
Nästa gång är det Gideons tur att följa med och tälta på någon härlig strand!
 
Se Jessicas fina BILDER!!!
 
 
Till middag grillade vi kyckling. Men SÖTPOTATISEN BLEV BRÄND!!!!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0