Tidiga mornar...

Jag måste lära mig att ligga kvar i sängen på morgonen!
 
Jag är så kvällstrött. När Mr T jobbar kvällar och jag är ensam men barnen behöver jag orka vara vaken tills Matilda har somnat. Igår var det väldigt jobbigt! 
 
Så, imorse gjorde jag allt jag kunde för att somna om igen när jag vaknade vid 6.
 
Halv sju gav jag upp och gick upp. 
 
Morgonkaffe....
 
Jag älskar tidiga mornar. 
 
Särskilt när jag är ensam vaken med första kaffekoppen. 
 
Men jag måste nog jobba på att vända min kvällströtthet..
 
Gideon kommer nästan alltid upp tidigt också. Men han har sina egna mysiga rutiner på morgonen och stör inte alls.
 
Nu är alla uppe! Mr T hemma om en timme.
 
Söndag.
 
 


Kommentarer
Cissi

HEEEEEEEEEEEEEY!! Vill duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu va med i min dagens blogg tävling? ofc du vill jue! Det skulle va himla skoj! Du kan anmäla dig hääääääääääär: http://cissicecilia.blogg.se/2012/august/jao.html#comment

2012-08-19 @ 12:45:38
URL: http://cissicecilia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0