Lite morgontrött...

Mr T´s första jobbardag. Hur ska jag klara mig själv hemma med mina 3 barn. Jag är inte van!
 
 
Barnen är snälla, sådet är klart att det går bra... men... Jag är inte van. Mr T har varit ledig 8 veckor i sommar och jag har jobbat halvtid de 4 senaste. Jag kanske ska fortsätta med det, men inget är klart än.
 
Vår undetbart söta och mysiga Matilda blir snart 4 månader!
 
Snart dags för frukost, men inte av detta slag. Mer en tallrik fil och flingor... Jag ska väcka alla barnen senast 8 idag för  att försöka vända tillbaka dygnet lite och få lite bättre rutiner igen. Många tycker faktiskt att d ska bli skönt med höst och vardagsrutiner igen. 
 
 
Här sitter Matilda och Charlie, hennes kusinbarn, i samspråk. 
 
..och å här ser det ut när 3-barnsmamman dammsugar!
 
Jag slutar aldrig hitta roliga kort!
 
 
Andra engagemang väntar på mig...
 
Wordfued till exempel... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0