Bäbisbesök på Banankaka

Precis nu, när jag blev ledig igen, kom solen. Det är mindre jobbigt att vara ledig...
 
Igår kom Hanna med mamma på besök! Vi åt gitarrkaka, världens bästa kaka, för det blev ju nästan inget kvar.
Har ni inte provat baka denna så GÖR DET!!!! 
 
 
Till kakan åt vi nyplockade bär från gården och jag kom ihåg hur mycket jag njuter av att plocka hallon! 
 
Lite senare igår kom Marit med flickor och åt upp resterna av kakan. Sen hamnade vi i lekstugan och ritade roliga gubbar! :-)
 
I måndags träffade jag Elias, också med mamma. Vi busade i lekpark och åt en kaka/glass vid lanthandeln på Nordanå.
 
 
Gideon skulle som vanligt göra på sitt eget sätt. Han satt själv, under trädet.
 
I söndags var jag på ett fotouppdrag. Jag har inga bilder att visa än. Kanske senare. Men efter det låg jag mest på en filt och tittade uppåt. Här vid Ainas Café.
 
 
Vad som blir idag har jag ingen aning om. Först ska jag dra upp barnen, tidigare än igår, kanske halv 8?
 
Lite mera hallonplockning...
 
 


Kommentarer
Lillmarit

Hallon, hallon, hallon! Mmmmmmmmm

2012-08-15 @ 22:37:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0