AIK spelar på TV:n, barnen i hallen.

Spännande match nu.
Jag och min stora mage gjorde ju IKEA igår!!! I Happaranda från 12-18 och hann faktiskt bara med en affär... -just IKEA. Jag handlade mer är jag egentligen tänkt men jag orkade ju... :-)
Det blev ljusstakar, en sänghimmel till spjälsängen, en massa inredning och förvaring till lekstugan, mycket annat till barnen, sängkläder och utemöbler som ska stå utanför tvättstugan! En massa annat också och god mat förståss!
Det bästa var väl sällskapet och allt skratt och att inga värkar störde oss!
Fast idag har jag varit liiiiite trött. Men jag har haft en väldigt mysig dag med min fina familj!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0