Lördagsjobbare!

I går blev det en hel arbetsdag ute vid lekstugan. Från 8:30 var jag ute i kylan och snickrade. Jag har världens bästa sambo som sköter barnen, lagar mat och kommer ut och hjälper mig då och då.

Kl 17:00 ropade Maja att middagen var klar, då stökade jag undan och gick in för kvällen.

Sen var jag ganska slut resten av kvällen, men väldigt nöjd med jobbet!

Titta bara så fint det blir!!!!!







Världens snyggaste dörr!!!!





Arga snickarn???



Barnen var busiga och glada och höga på lördagsgodis, men med en dörr på plats blev det tusen gånger roligare att leka i lekstugan!

Nästa steg är att lägga papp på taket. Sen interiören. Jag börjar fundera på innerväggar....


Kommentarer
Helen

Så fint det blir!

2011-09-25 @ 20:55:39
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/
Vendela

Hejsan,

det är verkligen en drömlekstuga! Den påminner om Muminhuset och jag önskar att jag hade en sådan när jag var liten. Det skulle vara väldigt roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-09-26 @ 13:17:10
Pernilla Hedman

Hej vännen! Följer dig ideligen!! Vilket hus du bygger! Blir ju hur fint som helst!! Hoppas på att komma och hälsa på snart.... KRAM!

2011-09-27 @ 21:52:08
Peppe

Hey, va fint det blir ! ;)

2011-10-11 @ 11:36:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0