Åh, du mysiga födelsedag!

Idag har vi verkligen tagit det lugnt! Förutom att vi tillbringade två härliga timmar på Bowlingkompaniet, där vi firade Emilia, har vi mest legat i soffan! Jag och barnen i alla fall... Mr T är lite mer aktiv än så...

Men i fredags firade vi mig mer! Både på jobbet och efter...



På jobbet blev jag ordentligt uppvaktad med blommor och tårta och choklad och present.

Mr T som lurat i mig att han köpt nåt med rosdoft stod uppklädd i skjorta och kavaj ihallen när jag kom hem! Men ingen rosdoft kunde jag klämma ur den här:




Jag möttes visserligen också av skrikande barn... men dem fick jag fason på och så drog vi ut på stan för att äta på restaurang, bara vi fyra. Barnen beställde sin mat själva och det var så roligt att höra på dem. De visste precis vad de ville ha.

Efter mat gick vi fyra mätta och köpte popcorn. Hem till Idol och sen sängen... :-)

Idag kom syster förbi, :-), överraskande, Tack! Du e bra du!



Nu har vi precis avnjutit min förelsedagsmiddag och är inne på tårtresterna...

...och Jeff Dunham ska få underhålla mig den närmaste timmen.







Å tack för alla omtänksamma SMS! Som jag förövrigt läst på min nya telefon!!! :-)



Kommentarer
Emma

hade gärna hört när barnen beställde själva ;)

2011-10-16 @ 19:24:21
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Anonym

Grattis i efterskott!

/Helen

2011-10-18 @ 08:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0