En massa kul!

Ligger i Mr T´s knä... Det doftar kaka igen. God kaka! Imorgon smaka! :-) Kul!



Idag skickade jag ett paket med posten till en liten flicka som säkert kommer att bli superglad! Jättekul!

Och jag måste ju visa SANDLÅDAN!!!!



Vi är så stolta över vårt lilla projekt! Nu letar vi nya projekt i trä! :-) Det är kul!

Mr T sitter och skrattar åt 2½ män på tv:n... Jag har inte samma humor... men det är kul!

Imorgon hoppas jag det är sista dagen på ett tag som jag har tokmycket på jobbet, sen blir det bara mycket igen! Imorgon åker gästerna hem (jag kommer att sakna de spanska komplimangerna) och det betyder att jag sen kan ägna mer energi åt min upplärning. Det är så mycket att sätta sig in i och vi hinner inte så mycket varje dag. Men det är kul!

Nu ska jag gå och skära upp kakan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0