Underbara dagar!

Jag har haft ett par underbara dagar.

I torsdags grillade vi på lunchen på jobbet. Lika gott och mysigt som alltid. Det har varit tokmycket på jobbet, men jag får också tokhärlig uppskattning för det jag gör, så energin flödar till!!!

I går, fredag, åt jag godis... och mådde gott! När jag kom hem från jobbet, körandes Yamaha, möttes jag av bror och 5 andra av 8 medlemmar i den familjen som bjudit in sig på middag och Mr T stod vid grillen! Korv, Pepsi, Älg och Loka!

När de åkt vidare till en av döttrarnas dansuppvisning, satte jag mig och färdigställde ett gammalt virkprojekt som legat sen i höstas... Det blev klart och det blev bra!!! Nu ska det sändas iväg och göra någon glad! (Jag visar det sen) Jag bara älskar känslan när någonting är klart och man får börja på någonting nytt!

Idag... den här dagen skulle jag kunna göra om tusen gånger! Vi har suttit barnvakt halva dagen åt lättskötte Elias och samtidigt har vi påbörjat Projekt Sandlåda. Mr T har upptäck en byggarglädje som han nog inte visste fanns inom honom! Det blir den finaste av sandlådor och den blir nog klar imorgon! :-)

Grannarna är superroliga att leka med. Vi har sprungit hos varandra hela dagen och det är en härligt utsuddad gräns mellan deras tomt och vår. Det blir med lek imorgon!

Det blev inte många timmar inomhus idag. Vi har både fikat (med goda vänner) och ätit middag (hm.. pizza) ute på vårt nya bänk.

Barnen somnade så gott ikväll efter ett varmt renande bad!

Nu är det bara melodifestivalen och jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0