Kalas!

Kladdkaka, Chokladrulltårta, Jordgubbscheescake, Jordgubbstårta, Delicatobollar, Biskvier, Smörgåstårta...

Sen grillades Hamburgare och Parisare....

Jag blir nog aldrig mer hungrig idag, men jag njööööööt verkligen av fikat på kalaset! Men inte av vinden... Det blåste närmare storm! Solen värmde bara lite, lite, lite....

Nu sitter jag och värmer mig med nybryggt kaffe hemma i mitt kök. Barnen ville inte hem, men de somnade i bilen vid 18, och sover nog resten av kvällen!!! :-)

Jag och Mr T har varit ute en sväng och snickrat på vårt nya projekt "Blom-Bänken". Slut virke... Kanske handlar mer imorgon, men Mr T jobbar dygn igen. :-(

Det brinner nya betonggrerjer på vår gård. Imorse blev det produktion!

Nu har Mr T handlat lördagsmys (inte för att man är jättesugen, men jag vill åt pringles-röret till min hobbyverksamhet så man kan väl lika gärna äta lite då...) och vi ska traggla oss igenom Pirates-filmerna inför ett tänkt biobesök nästa helg. Eventuellt ska barnen sova i farfars husvagn då...

Igår kväll somnade jag i mitten av första filmen så vi ska ta vid där nu!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0