Fina Figurer och Fika till Folk

Nu är Sid och Ted sålda och levererade och jag virkar vidare på nästa projekt! :-) Inte kan jag sluta virka inte!!!





Ikväll har jag hunnit en massa! Jag har oljat in en liten trapp och barnens utemöbel. Jag har bakat till några gäster på jobbet. (När chefen skulle hämta en fika beställning i morse möttes han av en lapp från kronofogden på dörren... snopet!)

Hoppas att folket från fjärran land gillar Yamahajossans Banankaka!!!

Nu ska det bli lite fika, ja om 20 minuter... jag får visst inte äta inom en timme efter att jag tagit pencillinet för mitt finger som nu faktiskt börjar se ut som ett finger igen, inte en fotboll!

Till fikat en film (Mr T väljer)... åsså virkar jag under tiden! :-)

Härliga tider!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0