AJ, Antibiotika och Amigurumis!

Kraftig smärta i vänster hand efter att ha ett ringfinger som känns som en fotboll! Vad har jag gjort? Ingen aning. Men jag har skaffat Antibiotika och proppar i mig ipren och har våt-varmt omslag och skriver med pekfingervalsen!

Måste bli klar med mina små virkade vänner så när iprenen hjälper som mest färdigställer jag dem!

Just nu ett spännande avsnitt av Grey´s, men jag fattar inte varför de sjunger???



Om kunden inte blir nöjd skulle jag kunna behålla dessa två små sötingar!!! Men jag tror nog de säljer! :-)

AJ!



Det kanske inte syns... men det känns!!!!!


Kommentarer
Emma

Om du inte får dem sålda kan du ge dem till nån som snart fyller år! ;)



Men stackare, vad har du gjort med fingret?(eller inte gjort)Hoppas du snart blir bättre!



Oså har jag bokat kvartersgården för kalas lördag den 12/5, ni kom väl?

2011-05-05 @ 19:50:23
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Therese

Men galna, kreativa människa.. inte visste jag att du skadat ringfingret. Jag känner mig som en slave master.. Men jag är så otroligt nöjd med de små rackarna och jag tror dom kommer att bli en superhit!! Hur ska jag kunna tacka dig!? Du är bara bäst!

2011-05-06 @ 11:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0