5 km senare



Den vanliga Torsdagsträningen blev inte som tänkt så jag tog en löptur. Men jag har fortfarande dålig fart. Njuter gör jag i alla fall.

Njuta ska jag göra nu också, av en schweizernötskaka ur frysen och sen av en varm dusch!

Tidigare ikväll körde jag yamaha hem från jobbet, förbi lassa en stund, sen hem och avlöste Mr T som då åkte på Utvecklingssamtal på förskolan. Palt till middag. Bada Maja. Gitarr och sång på altanen. Såga med Gideon. Limma kruka. Maja somnar i soffan. Mr T kommer hem. Rovön runt...

Nästa - spikmattan!






Kommentarer
Emma

Du är hurtig du! själ har jag varit hostig i fyra veckor så ingen träning har det blivit här...

2011-05-27 @ 21:12:22
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0