Salamiost och småbitar

Jag har haft en riktigt bra dag idag. Jag fick duka fint på jobbet, göra det jag är så bra på, serva andra! Göra andra lite gladare. Det slutar alltid med att jag själv också blir gladare. :-) Det behövs bara ett leende... och en liten chokladbit.

Appropå choklad... Jag har blivit ombedd att baka... Det ska man inte be mig om om man inte vill ha FIKA!!! Så kvällen har jag spenderat i köket. Nu är jag lite trött men har söta små kakor i kylen! ;-)

Jag har skaffat mig en ny last också. Salamiost på äppelklyftor. Perfekt mellanmål med lägre GI!!!!

Det har hänt en massa annat kul också men min hjärna har slagit av sig och tv:n är på kanal 5...

En annan dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0