Fredagsfika!

Älskar ju bara min nya diet! Och jag kan bli lite irriterad på mig själv som har sånt sug efter att baka, men jag kommer också på mig själv att bli helt avslappnad när ingredienserna kommer fram, smöret smälter, elvispen surrar...

Bakning är för mig avkoppling!




Och jag njuter verkligen av att sitta och leta recept, både på nätet och i alla mina böcker och pärmar!

:-)

Här hittade jag det här receptet, fast jag omvandlade det lite...

Nu ska jag och sambo-mannen se på film på vår nya 42"are... Vi vet båda två att jag kommer att sova inom 30 minuter, men det ser jag fram emot!

Imorgon blir en lång dag. Jag jobbar till 16 och blir sen hämtad på jobbet av "Praktikanten" och åker direkt till mina andra Addici-vänner då vi ska äta gott på restaurang efter ett litet för-mys! Ska bli så kul!

Min förkylning är i sitt slutskede nu, men inte över än....

Skön fredag på er allihopa!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0