Den där katten...

Mina barns förskola heter "Katten Jansson". Därför har jag gjort den här katten, även om det inte blev så likt som jag ville. Så blir det ibland när man frihandsvirkar! Men jag tror ändå att det blir en uppskattad present till förskolan. Jag tänker nog att jag ska lämna den imorgon. Husmusen gjorde jag som en liten bonus!





Jag ska väl gå å se om jag hittar nåt att slå in dem i! Hoppas de blir glada!!!!

CSI på tv. Barnen  sover i min säng. Jag måste göra plats åt mig själv där sen...

Imorgon kanske vi får vår dreambox inkopplad??? :-)

Jag är fortfarande lite förkyld så ingen träning på ett tag... Men, det var ju bra att jag hann göra Husmusen klar istället!

Inslagspapper... finns det här? Undrar just...


Kommentarer
Emma

men...Husmusen är väl gul?

2011-03-09 @ 21:10:19
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0