Biter inte i Bullarna...

Biter i den här...



Men det luktar bullar här!!!

Jag har en ny plan! GI plus två-fika! För att fika är livet! Kladdkaka är varje människas rättighet!

Jag tror på den planen! Jag måste bara bli frisk, bli av med den här jättejobbiga förkylningen... Natten mot tisdag sov jag inte alls, vet inte varför riktigt, men det syntes ju fint på mig och att sitta och försöka vara både trevlig och se trevlig ut var liiiite svårt i tisdags i receptionen. Igår somnade jag 18:00... eller ja, några sekunder efter att bolibompa börjat. Sovde till 06:10 imorse, så idag har jag gjort ett bättre jobb!!!

Hoppas bli ännu bättre imorgon! Men visst ser jag friskare ut???

Gideon slocknade i Mr T´s datastol redan 18:30 och Maja sitter där nu och fikar en kvällsmacka. Jag själv sitter i soffan, njuter av doften av bullar, och ska läsa min motivations-tidning! Ett billigt nummer ute nu!!!

Förra fredagen köpte vi nya saker till gymmet, hantlar, skivstång och en träningsbänk... nu längtar jag efter att få prova dem!!!

...och jag har inte kört in i någon postlåda... idag...


Kommentarer
Rockermom, Anneli

Hej!

Vad kul att du hittat min blogg, och att du gillar den :)

Du har själv en underbar blogg - gillar den skarpt!



Hoppas verkligen att du mår ändå bättre nu!!

Välkommen åter ;)

2011-03-02 @ 22:30:17
URL: http://rockermom.bloggplatsen.se
Helen

Krya på dig!

2011-03-03 @ 12:19:26
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0