Rock´n Roll

Barnen hade verkligen längtat efter mig idag. Ibland är de så mysiga!


Maja kammar mitt hår och pryder mig med diverse klämmor och diadem... Fick inget foto på den färdiga frisyren...


Jag och Gidde rockade loss med lite barnsånger och såklart en och annan Dylan... :-)



Jag kom hem vid 17 efter ett ganska hårt pass på gymmet och då åkte Mr T iväg för att fortsätta städningen i gamla lägenheten. Nu är det snart klart!

Till middag åt jag Dinkel-pizza!

Nu ligger barnen. CSI på tv. Jag hinner inte allt jag vill...!

Ha en skön natt!!!!!


Kommentarer
Peppe

Ah....:)....jag traggla just Ivé just seen a face....den går lite högt, jag får inte riktigt till det :S

2011-01-29 @ 14:46:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0