Min dag:

07:40 viskade Gideon till mig: "Mamma? Det är morgon!"

Vi väckte mr T, som skulle jobba dygn igen. Efter en snabb kopp kaffe tog jag dagens promenad, 35 minuter runt på gatorna, innan Mr T åkte iväg.

Frukost med de små, sen en dusch.

Till Barnkanalen satt jag och virkade och tittade ut på fåglarna utanför mitt fönster. Så roligt att kunna hänga ut lite mat åt våra vänner!


Sen blev det vajerfix...



Efter lite fikabesökare satte jag upp draperier under Majas säng.



...och ett litet framför sopsorteringen...



En bra dag! Barnen har knappt bråkat!

Nu ska jag bara sitta i soffan resten av kvällen!!! :-)

Och jag jobbar på en ny header!!!!


Kommentarer
Jessica

vill se hu rdet ser ut med nya soffan också!!!

2011-01-30 @ 23:29:24
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0