Fika, Falafel och Finess

Även om jag bara äter mat med lågt GI så måste ju de andra få vad de behöver! :-) Recept på chokladbollar har väl alla redan!!!



Maja visade väldiga färdigheter i chokladbolls-rullning! Gideon blev mest chokladig runt munnen! :-)

Andra bullar blev det också ikväll! Kikärtsbullar eller Falafel, som det kan heta! Jag gillar!!!



Barnen pigga av chokladbolls-sötma lekte Prins och Prinsessa sen... så söta så...




Efter en lite stressig morgon, var väldigt sen till dagis, blev det ändå en bra dag på jobbet och nu har jag precis avslutat ett 46 minuter långt Zumba-pass... Kul men lite svårt och rätt så tufft. Detta var tredje gången så jag börjar kunna lite steg i alla fall och svettig blir man då så... dusch väntar, sen hade jag också tänkt hinna virka på katten och hinna ligga och läsa... Det blir nog bara boken, sen åker mina ögonlock ner...

Livet är väldigt bra just nu! :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0