Vilt med Vänner

Ja, inte har jag suttit mycket idag heller....

Först ställde jag till med bak, bak och så bak och sen en söndagsmiddag...

:-)

Först provade jag nya recept på bars. (Recept ur tidningen "Hembakat")



Muslibars och Sesambars och båda smakar riktigt bra för att vara nyttigare fika!

Sen blev det små Alla-hjärtans-dag-kakor också...



Fina hjärtan men hur de smakar har jag inte undersökt! ;-) Still going GI!

Jag är riktigt såld på GI! Jag har gått ner flera kilo sedan jag började någon gång i januari och jag mår väldigt bra i mina annars disfunktionella tarmar! Jag ska bara jobba med att lägga till lagomt med snabbare kolhydrater så att jag orkar träna hårdare, men jag tror jag är på riktigt bra väg att lyckas med det!

Middagen bestod idag av Baconlindad Älgkalv, sötpotatis, potatis, bulgur, brunsås, och en riktigt god sallad med fetaost!



Gäster var Daniel med föräldrar och mormor och morfar!



En riktigt mysig dag!

Nästa gång bjuder jag in Åhman´s me så är vi alla samlade! (nja... inte riktigt alla ju, endel bor ju för långt bort för att komma på söndagsmiddag) Och Mr T jobbade ju idag!


Kommentarer
Jessica

dra mig baklänges, så duktig du är!!! Fast det visste jag ju redan egentligen!!!kram

2011-02-14 @ 10:40:01
URL: http://sidenmark.blogg.se/
annsoh

Nu kör jag igång DAGENS BLOGG, gå in och anmäl dig! :D

2011-02-14 @ 10:56:25
URL: http://annsoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0