Surströmming...

...borde jag ha fått äta idag för jag har nog varit lite sur...

Orkar inte dra historien, det spelar ändå ingen roll nu...

Jag fick i alla fall en mysig fredagkväll med Min Marit och alla våra barn!

Imorse lämnade jag hemmet vid 9:00 och for till gymmet först, sen gick jag på stan och spenderade barnbidraget. :-)

En god kopp kaffe på Marits jobb, lite lugn och ro, sen mådde jag ganska bra och styrde hemmåt igen för att laga kebab till middag!

Barnen fick lite nya saker och lördagsgodis.

Nu har det strömmat in några karlar som ska spendera kvällen i "Gymmet" och spela poker till sent inatt säkert.

Jag tror jag satsar på melodifestivalen då jag missat de 2 tidigare...

Gideon sover och Maja vill visst vara inne med grabbarna!

Jag myser!

Jag sitter stilla!!!!!





Kommentarer
Jessica

kram kompis!!

2011-02-19 @ 23:28:16
Lillmarit

Raring

2011-02-20 @ 22:38:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0