Så mycket jag vill göra!

Sitter bara vid datorn och försöker planera min kväll för att jag ska hinna så mycket som möjligt på de få timmar som är kvar, men planeringen förstör nog bara... den tar ju tiden!



Jag skulle istället:

  • Leta efter bra foton till en ny header (Förmodligen en annan dag!)
  • Fota sånt jag vill ha med i headern (Risk för att väcka Maja)
  • Virka på Katten (Shit... slut garn!)
  • Sticka till en film! (Det får jag göra kl 21 medan Mr T stryker mig på ryggen!)
  • Baka (Bara för att bjuda då..:-)) (Hm... Onödigt)



Nu måste jag först söva liten pojke...


Kommentarer
Lillmarit

Hmm... Kan det där garnet vara blått??? :)

2011-02-03 @ 20:21:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0