Premiärer!

De kan vara ganska roliga!

För Maja var det ikväll dags för första försöket att stå på ett par skridskor! Stå stilla gick jättebra och hon tyckte det var jätteroligt att halka omkring när jag höll i henne! :-) Men mycket stöd behövdes och lillebror började frysa... Skulle ändå säga att det var en lyckad premiär!!!!



Jag drog barnen de ca 30 sekunderna promenaden tar till närmaste isbana!



Nya skrillor!!



Tapper tjej!

Kvällens andra premiär gick lika bra och har med mitt "Gör det själv-liv" att göra! :-)



Min sambos sticksåg är invigd och jag har nu en arbetsplats i mitt hobbyrum! Det hade inte gått lika bra utan min boss, Tomas! Du är en klippa!!!

Nu sover barnen och här ska inte hända mycket mer idag! Vila behövs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0