7:33 Torsdagmorgon

Jag sitter och väntar på att Mr T ska komma hem från sitt jobb så att jag kan åka till mitt. Barnen är hemma från dagis för tredje dagen, men de är piggare nu och har faktiskt sovit riktigt bra inatt! Mindre hosta, mindre snor!

Jag är utvilad, men har träningsvärk som heter duga! Gjorde två pass här hemma igår!

Jag har packat träningsväskan, men jag undrar om kroppen vill vila idag? Vi får se...

Vi hade en bra dag här hemma igår i alla fall. Barnen var inte såååå bråkiga och jag hann både tvätta, städa, diska, träna och softa flera timmar!!!

Jag hinner med en kopp kaffe till...

oj... nu vill Maja ha datorn. Gideon har den andra.

Ja, jag måste ändå göra mig klarare...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0