Julbord med jobbet och Mys hos Maja

I fredags, efter jobbet, åkte jag direkt för att sluta upp med alla mina Addici-vänner. För att mysa och äta julbord!
Jättetrevligt hade vi, och julbordet var bra!





Jag tror inte att tillställningen blev lika suddig som kortet, men vad vet jag som gick hem halv tio...

Igår var det lördag och vi missade att köpa lördagsgodis... Eller vi hann inte...
Vi åkte och hämtade en gammal säng som jag tänkte skulle passa Maja alldeles perfekt. När vi ändå var i min hemby passade vi på att fika hos byaföreningen som bjöd på lussebullar och skinkmackor. Sen ville såklart barnen inte hem... Vi lekte med morfar ett tag, sen åkte vi hemmåt för att städa upp Majas rum! Jag glömde ta före-kort, men så här blev det:



Den här sängen njöt jag av att sova i när jag var mindre och jag hoppas att Maja får många sköna nätter i den också.
Jag vet inte hur gammal sängen är, men gammal är den!


Idag gör vi inte mycket. Mr T jobbar dygn så jag och de två vildingarna här hemma får väl se vad dagen bjuder på!



Kommentarer
lillmarit

Så mysigt.

2011-12-04 @ 16:05:24
Emma

Fint det blev, men var är rutchkanesängen?

2011-12-08 @ 19:16:07
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0