Värdefulla vänner...


...är värda att fira!



Trotsade sensommar-småkylan och dukade ute.



Grillat såklart!!!



Lax, grönsaker och ostgratinerad potatis.



Sen glass med varma hallon!



Sen blev det TP och tjejerna vann!!!!

Jag har nu jobbat i två dagar och det går riktigt bra. Man kommer fort in i gamla rutiner igen!

Tisdagsträffen ikväll var kul, men vi (ca 100 hojar) körde 5 mil västerut på en väldigt guppig väg... Super mysigt fika vid supermysig älvsstrand, sen körde jag och Jess en bättre väg hem.

Turen satte en massa nya ideer i mitt huvud!!!!!

Nu varvar både jag och Yamahan ner inför morgondagen!






Kommentarer
Åsa

KRAM! underbara ni

2011-08-02 @ 23:58:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0