Dagens pyssel



Ett Gratulationskort till någon! Mitt hobbyrum funkar fint! :-)

Ikea-resan i lördags gick ju jättebra. Det gick också bra att skruva ihop möblerna jag köpte! Trots att jag gjorde det ensam fast det står i instruktionerna att man blir gladare av att vara två! Nåja, Maja hjälpte mig ju lite...

Överbelastade fötter är inte bra... Köpte nya arbetsskor idag! Fina och sköna!

Hinner inte skriva mer, måste dricka te med sambo! Åsså ska jag börja virka på nästa beställning!!!! :-)





Kommentarer
lillmarit

Du gör så fiiiiina saker. Jag har börjat virka igen, så smått och har dessutom uppdaterat bloggen två dagar i rad!!! Kraaam

2011-04-04 @ 23:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0