Igår!



Elias behövde passas och fick följa med oss till Fällfors! Jag har då aldrig stött på en mer lättskött liten kille! Han var nöjd med precis allting hela tiden vad vi än gjorde! Och så lätt att mata sen!!! Det enda som behövde torkas bort från kinderna var det dreggel som hann sippra ut när skedarna tog för lång tid för mataren att leverera till hans mun...... :-)



Sent på säsongen, men vi fick ihop några små burkar med blåbär och hallon. Det räcker väl till dagens frukostsmoothie i alla fall. Barnen åt upp en hel del bär på plats!




Mina föräldrar har en så underbar gård! Där finns allt och lite till! Alltid nåt att göra och barnen trivs så bra. Det gjorde nog jag själv med när jag var liten men man tänkte väl aldrig på hur mycket man egentligen uppskattade det! Ännu bättre har de det nu när pappa införskaffat nya leksaker under sommaren! :-)





I väntan på att den nya poolen vattenfylls och temperaturen i vattnet blir varmt och skönt...

Och sen satt vi där läääääääääääääänge... i alla fall jag, Maja och min far...




Barne ville inte hem sen. Inte jag heller, men hem for vi och nu har jag och barnen vaknat upp till en nya dag. Söndag. Vad ska den här dagen bjuda på tro???



Kommentarer
Emma

Härligt!

2010-09-05 @ 08:27:59
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0