Virkade vänner!

En ny virkad vän till familjen är nästan klar! Några små detaljer saknas, kanske fixar jag dem på syjuntan på torsdag???

Här är i alla fall de första bilderna på "Dino"



Jag har haft en skön söndag! Mycket mys och vila. Barnen är så härliga och underbart snälla i vår lilla lägenhet.
Visserligen får jag städa mycket efter dem men det kan jag inte klaga på när de ger mig så mycket tid till mina andra projekt! De sover nu och jag sitter uppe ensam. Mr T jobbar. Honom har jag inte sett mycket av sedan torsdagkväll.. Men imorgon... då ska vi försöka avlägga tid till boendefrågan!

Nu ska jag fortsätta med mitt ett tag till... innan sängen!

Godnatt på er!


Kommentarer
lillmarit

Fenomenalt! :)

2010-10-10 @ 22:00:27
Emma

Oj, vilken tuffing!

2010-10-15 @ 15:47:43
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0