Rosor

Min första ros... bakad i silikonform!



Jag vet redan hur den smakar!!!!

En annan ros har ni här:




Rosen heter Kerstin och fick besök av oss i lördags! Vi tog en biltur norrut och besökte min barndomsvän Mio en hel härlig dag! Sååååå kul det var! Barnen hade riktigt roligt också!




Idag har jag och barnen haft en skön söndag. Mr T jobbar dygn igen. Lite städ, lite bus, lite mat, lite bad, lite bak... som en dag i mitt liv ska vara!!!

Barnen sover och jag sitter i köket. Försöker komma underfund med om jag suttit ner tidigare idag. Jag vet faktiskt inte, men nu ska jag sitta! Ska förflytta mig till soffan och softa med grönt te och en tidning som jag fick av mig själv idag! :-)

Längtar lite till jobbet... Det är ju bra!!!

Ses imorgon!!!


Kommentarer
Emma

Är det banankaka-ros?

2010-10-25 @ 18:23:16
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Maria

Mm, superfina bilder på Kerstin:) Stolt moder!

Tack för att ni kom och hälsade på - det var otroligt roligt att vara med er!!! kram

2010-11-05 @ 20:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0