KalasKort och Fint Från Fina Fastrar!

I lördags firades flera födelsedagsbarn. Även jag fick presenter, i förskott!  :-)
Gideon var mer än nöjd med sina presenter. Lego, bilar, bilar, lego. Jag har suttit på golvet en timma nu och byggt både hus och helikoptrar!

Mina barn har underbara fastrar! 2 av dem skulpterade även tårtan!



Cupcakesen är mina men dom är slut!



mina presenter då...



Petra gav mig en sååå fin kruka!




Pernilla vet mina färger!



Å Johanna mina smaker!

Inget bakförbud går väl införa när man får såna presenter!!!! :-) Tack allihopa! Å tack för tårtan!!!

Söndag var vi ganska slöa, men jag provade i alla fall min nyköpta kaksprits! Tog inga kort på de kakorna.. kanske senare då... Det var i alla fall en upplevelse att spritsa ut så vackra kakor så enkelt!!!

Ikväll har jag inte bakat, jag har ägnat mig åt "Dino". En grön, virkad dinosaurie som blir urgullig!

Nu hinner jag inte mer än att slappa en liten, liten stund i soffan innan ja slocknar. Tror inte att jag sovde nåt efter klockan 05.00 i morse....

God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0