Bättre Bak och Bästa Besöket!

Ja... Jag har bakat igen! Men denna gång lite bättre, utan socker, matigt! Och vilken tur jag hade som fick besök precis när de var färdiga så jag fick provsmakare!




Mina matiga muffins var inte alls illa! MVG tror jag till och me!

Jag tror kanske min syster vill bli bjuden på fika lite oftare... ;-) Detta fick jag i present av henne!



Fika kan jag lätt ordna, syss! Och tack för presenten!



Slängde ihop en liten låda när vi satt och fikade... Den ska jag ge bort imorgon! Jag vet någon som fyller år! Jag kanske vet flera som fyller år imorgon!

Mitt största GRATTIS skickar jag till MAMMA! GRATTIS GRATTIS GRATTIS och ha en TOPPENDAG! Tycker så mycket om dig! Du har ju kvar kortet du fick av mig ifjol på kylen så du kan väl ta ner det och läsa dikten jag skrev till dig igen! :-) Du är en av de bästa! Älskar dig! Pussar pussar pussar! Hörs nog imorgon! ;-)


Nu är det strax säsongspremiär på Grey´s anatomy och då sitter jag klistrad!!!! (med virkningen i handen såklart!)

God natt på er alla!


Kommentarer
Jessica

Jag kommer inte hem förrän vid jul! blir väl hemma kanske 2 veckor hoppas jag!Åååå vad jag saknar dig!!Kramkram

2010-10-06 @ 21:45:06
URL: http://sidenmark.blogg.se/
Anonym

ah det är underbart! :D

aja, men det är bra det med! ;)

2010-10-07 @ 15:30:49
URL: http://ninass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0