Stekt Zuccini och Slut med Sawan

Jag har en ny favorit! Riven och stekt zuccini kryddad med Aromat! Mmmmmmmm!!!

Sen har jag nog glömt tala om att jag har bakförbud. Inget bak för min del på en vecka med start i torsdags...

Det går bra för mig, och för Mr T som har spelstopp under samma period, men jag saknar bakandet. Faktiskt! Det är väl ganska skönt att inte baka också... att sätta sig och virka istället. Men jag saknar den kreativa delen i bakandet ändå!!!

Nu sitter vi och äter lunch. Vi gör inte så många knop idag, men det ska man väl inte göra på söndagar??? :-)



Kommentarer
Kusin karin

Åh nej, sluta inte baka, jag vill få fler recepttips! Men blir alltid himla hungrig av att läsa din blogg.. kram!

2010-11-08 @ 20:10:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0