Sprang utan Sidenflicka...



Sitter på golvet med ryggen mot soffan och fötterna på sittpuffen. Har precis varit ute och sprungit 3,6 kilometer i varierande terräng. Jag är svettig och fast jag tyckte att det fick lättare och fortare än vanligt så blev det en sämre tid... Bättre att börja så...

Jag har hunnit mycket ikväll. Men vet inte om jag orkar dra det nu. Duschar först, sen får vi se... Hoppas bara det finns varmvatten nog idag till en hel dusch! Igår hade jag bara shamponerat håret och så blev det iskallt... Burr... Lite värme tack! Den duschen avbröts snabbt!

Mycket i huvet nu. Men när jag springer är jag fri, Jag kan inte säga att jag springer för fort för att tänka, för nån direkt hastighet har jag inte, men man glömmer lixom bort allting annat än fötternas takt för en stund... nästan...

Nä.. har inte tid att sitta här!





Kommentarer
Jessica

Du sprang utan mig ja, men vi fick iaf vinka till varann från hojarna:) Du såg asball ut som vanligt:) Jag var ute och körde Linda en sväng och avslutades på stigs med fika!!Det är ett toppenställe!VI får besöka det nån gång tillsammans!Kram

2010-05-11 @ 20:32:23
URL: http://sidenmark.blogg.se/
Emma

Det finns bra hjälm MC-kläder på BILTEMA!

2010-05-11 @ 21:45:32
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0