Oj så länge sedan jag skrev!!!




Vet inte riktigt varför. Brist på tid? Eller motivation...?

Jag hade i alla fall en fullspäckad helg med firmafest på fredag,  möhippa på lördag och dubbelkalas på söndag!

Fredagen var skön! Fick mitt röda vin. God mat på Oleary´s, fast jag fick fel mat och varmt vin... hm... men det blev billigt! Träffade störtskön amerikan. Bob från Californien. Skickar en STOR kram till dig på andra sidan Atlanten! Inte så sen kväll för mig dock då jag tänkte hinna förbereda för möhippan på lördagmorgon...

Möhippan ja... Rolig dag för rolig tjej! Bilder? Javisst!!!







Idag är min favorit Bob Dylans "Just like Toms thumb´s blues"!!!
Tar med gitarren till jobbet imorgon, Peppe!!!!! :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0