Klockan är 6:25...



Gidde är lika morgonpigg som vanligt. Jag känner nu att jag satt uppe för länge igår! Det blir nog en extra kopp kaffe innan jag fattar att jag är uppe...

Undrar vad den här härrliga dagen ska bjuda på? Jag vet ju att min Fazer står nere på parkeringen, så hittar jag inte på en massa annat kan det nog bli en tur... kortare än igår dock...

Ska kolla på hemnet om det är någon husvisning jag vill gå på idag. Barnen skulle behöva egna rum nu. De får aldrig vara ifred för varandra och bråkar mer än någonsin.

Åh, ikea, nästa lördag! :-) Ser fram emot resan med tjejerna!

Mr T var på bio i fredags. Iron Man. Den var visst bra. Igår for han på pokerkväll med grabbarna så fort jag kom hem. Har ingen aning vilken tid han kom hem inatt och ingen aning heller hur länge han kommer att sova...

Åsså letar jag nya mc-byxor!



Vill ha!!!

Behöver en ny hjälm också!

Det är mycket nu! :-) Precis som jag vill ha det!

Ha en underbar söndag!!!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0