Kanelbullar och Konfirmation!

På vetemjölsspåsen finns receptet!!! :-)



Klockan 11 konfirmerades Johanna. Barnen skötte sig långt över förväntan i kyrkan. Sen lekte Jossan fotograf...

Vill man ha gott fika ska man tacka ja om man får en inbjudan till min brors hem! Mmmmm mmmm mmmm!!! Så mycket gott!

Mätta åkte vi hemmåt. Jag handlade lite snabbt medan de övriga sov i bilen. Mr T for till ett kvällspass på jobbet och vi andra hem till vår lilla lägenhet. Hur kan vi trivas så bra här? Så litet, men så hemma!

Bullar bakade. Barnen sysselsatta...





...och provsmakare! :-) Bullar och mjölk.

Nu hade jag tänkt sitta och virka resten av kvällen... har bara inte kommit dit än...

men alldeles strax...





Kommentarer
Emma

Hej lillgumman, jag tittar in igen på dina säkert goa bullar!

2010-05-06 @ 22:06:20
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0