Möbler Mums & Mys



Jag började dagen för tidigt igen. Precis som förra lördagen. Fideon stod i vardasrummet och ropade på mig redan 5:50... Jag satte på en film åt honom och gjorde i ordning en vällingflaska. På vag tillbaka till sängen piggnade jag till när jag började tänka på dagens första kaffekopp... Jag hamnade framför Mr T´s dator drickandes ur en rykande kopp. :-)

Några timmar senare körde vi runt och hämtade möbelkataloger för nu är det här med soffan nästan krisartat. Jag lyckades hålla mig vaken igår kväll genom en hel film. Kanske berodde det på kaffet, kanske på soffan??? Vi måste hur som helst köpa oss en ny. Mr T önskar en sån här...




Det hjälper ju inte mig.. Jag vill ju kunna ligga i hans knä och njuta av att han stryker mig i håret!!! Ju!!

Jag har inte hunnit glo igenom alla kataloger än. Det ser jag fram emot att göra ikväll när barnen somnat!

Planen var att vi skulle fara till pulkbacken. Men innan dess svängde vi även förbi Barnens Hus där Mr T köpte nya (superbra) solbrillor åt barnen!




Pinnbröd och korv och kakor och "hajkbanan" och "cigarettmackor" (för att citera Maria)! Mmmmmmmmmmmmmmmmm!!! Underbart att äta ute!

Min sambo kom just hem med en trisslott till mig. Han vill verkligen att jag ska vinna pengar!!!

Ska väl skrapa den nu då å sen vet jag inte.... myser med Maja ett tag för Gideon......



...har slocknat!


Kommentarer
Emma

Härligt med sol, underbara ungar i coola solbrillor!

2010-03-13 @ 15:37:37
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Natty

Hej Jossan, tack för ditt kommentera, Jag har just läst genom alla dina kommentera. Tusen tack!



Din blogg är jättebra, mycket intressant!!

2010-03-14 @ 18:05:55
URL: http://nittayas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0