Tisdagstokigheter!

Jaha och som ni ser så gick kvällen åt till bloggdesign... Leker med färger och bilder och har hunnit lära mig en hel del ikväll!!! :-)

Man fastnar lätt i det!

Jag har kokat sushiriset till imorgon också! Längtar redan både efter the Makimaking och the Makimaking sisters!!!!! Ses imorgon!

Jag for och styrketränade idag på lunchen! Jag trodde egentligen inte att jag skulle fara men Peppe var upptagen på annat håll och hade inte tid att jama, så jag hade ju som inget att skylla på. Det var hur som helst skönt! Rätt bra gym och killen jag följde med var lika rolig som alltid! :-) Det gör vi nog om!

Träningsvärk imorgon??

Vem bryr sig om sådana saker när man ska få SUSHI till middag!!!!!!





Kommentarer
Emma

Roliga bilder! och Makimaki Tjejer!

2010-03-10 @ 10:01:58
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Anonym

Halloj! Vem är du å gymmar med då? :)

2010-03-10 @ 14:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0