Synd om...




Lilleman mår inge bra. Jag fick fara och hämta honom på dagis vid 14:30.
Sen dess har han spytt...



Nu har han precis somnat på madrassen i vardagsrummet.
Jag ringde och pratade med sjukvårdsrådgivningen. Sjuksystern trodde att det var magsjuka och sa att vi ska väcka honom och ge honom vätskeersättning...

Det känns inte som om det är magsjuka. Först tänkte vi att han nog bara svalt för mycket slem, för han har hostat i natt.

Nu vet jag inte riktigt... Men vill inte väcka stackaren som är helt däckad!

Jag vakar väl ett tag och ser hur det utvecklar sig...

Mr T är orolig.

Jag tycker mest synd om!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0