Pinnbröd och perfekta platser!

Lördag morgon. Solen sken. Lunch ute! Pinnbröd!!!

Pinnbröd:

5 dl mjöl
2 tsk salt
2 tsk bakpulver
2 dl vatten

Blande de torra ingredienserna. Rör ner vattnet och knåda till en deg. Klart att grilla! Äts med smör!

Mmmmmmmmmmmmmmm!








När vi sen kom hem var vi alla 3 jättetrötta. Jag lade mig i sängen med laptopen och
njöt av Bob Dylan i "Don´t look back". Gideon kom och kröp ner och somnade. Maja somnade i soffan
och sen jag med!



Gidde väckte mig sen, långt senare...:-) Upp och plocka och diska och skura och duscha och baka(så klart). Sen kom brudarna!

Nu är det söndag och Mr T kommer hem så småningom. Då går jag ner och tränar. Vad det sen blir av den här dagen vet vi inte.......


Kommentarer
Peppe

Noterat receptet, det ska jag testa när vi är ute och eldar nästa gång ! :)

2010-03-09 @ 13:54:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0